Двигун Sadko — головна деталь будь-якої техніки, яка виконує садові та польові завдання. Крім виконання роботи, бензиновий двигун перетворює паливо в обертання й завдяки валу двигуна передає енергію на колеса, ротор та інші вузли, які виконують роботу.
Переваги двигуна бензинового Sadko GE-210:
-
Модифікація найбільш продаваної моделі GE-200. Більший об'єм двигуна, більше енергії, менша ціна за поліпшення конструкції. Удалося успішно поєднати збільшення потужності та зниження ціни.
-
Обʼєм двигуна — 208 кубічних сантиметрів.
-
Робота на бензині А92.
-
Двигун чотиритактний, не потребує змішуванні палива з оливою, а також працює довше. Свічки запалення не засмічуються, не покриваються нагаром.
-
Нижчий рівень шуму. менше споживання палива, отже, економія зростає.
-
Шпонковий вал завдовжки 58 мм, діаметр вала — 19 мм, легкий монтаж і демонтаж навісних елементів.
-
Як двигун культиватора може обробляти цілину, але потребує надійних фрез.
-
Усі болти фіксуються ключем із регулятором тиску. Немає перетяжок, немає слабких нетривких місць. отворів для заливки оливи — 2.
-
Витрата палива — залежно від навантаження.
Додаткові характеристики:
-
Діаметр валу, (мм): 19
-
Діаметр внутрішньої різі, (мм): 8
-
Довжина валу, (мм): 58
-
Напрямок руху валу з боку ручного стартера: за годинниковою стрілкою
-
Тип двигуна: одноциліндровий 4-тактний із повітряним охолодженням
-
Робочий об'єм двигуна, (см куб.): 208
-
Потужність двигуна: 7 к.с. / 5.2 кВт
-
Система запуску: ручний стартер
-
Об'єм паливного бака, (л): 3.6
-
Частота обертів двигуна (об./хв): 3600
-
Рекомендоване паливо: бензин А-92
-
Об'єм оливи в картері, (л): 0.6
-
Рекомендоване мастило: Sadko 10W30 4T/SAE 10W30